پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام

نمی دونم بگم من الان تازه شدم و احساس جوونی می کنم

یا این که یه سال احساس پیری می کنم


اما هر کدومشو که حساب کنی

دارم بزرگ میشم


این جمله قشنگ رو امروز خوندم


انسان هم دگردیسی دارد

پوست می اندازد ...

اما نتیجه، گاهی دیو می شود

نه پروانه !



خوب منم الان توی یه فرآیند دگردیسی هستم

این روزا کسی به کارم هیچ کاری نداره

منم سعی می کنم حواس هیچ کس رو پرت نکنم


پ.ن

۱. ممنون از همتون که توی تولدم تنهام نذاشتین

امیدوارم که زندگی برای همه توی روز تولد بهترینشو بده


۲. عاشق این شعر گوگوشم

------------------------------------------------


ای چراغ هر بهانه

از تو روشن ، از تو روشن

ای که حرفای قشنگت

منو آشتی داده با من

من و گنجشکای خونه

دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو

پر می گیریم از تو لونه

باز میای که مثل هر روز

برامون دونه بپاشی

منو گنجشکا می میریم

تو اگه خونه نباشی


همیشه اسم تو بوده

اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم

بوی تو داره نفس هام

عطر حرفای قشنگت

عطر یک صحرا شقایق

تو همون شرمی که از اون

سرخه گونه های عاشق

شعر من رنگ چشاته

رنگ پاک بی ریایی

بهترین رنگی که دیدم

رنگ زرد کهربایی

من و گنجشکای خونه

دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو

پر می گیریم از تو لونه

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

کاش که دیو نشیم تو این دگردیسی!


همیشه اسم تو بوده

اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم

بوی تو داره نفس هام

خیلی قشنگ بود

صفورا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی
مرگ احساس مرا ماتم نمیگیرد کسی

رفته ام من سالها از خاطرات این و آن
یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

لطفا یه سر به وب من بزنین ممنون

نیلوفر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

سلام
منم این شعر رو دوست دارم
زاستی دیگه بهم سر نمیزنی؟

دختر ماه شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://sokoote-sarshar.blogsky.com

با دگردیسی موافقم...منم یه جورایی این روزها همین جوریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد