پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

مال خودت مال چشات

زیباترین رویاهایم را

در آغوش کسی ساختم

که اکنون هزاران مایل آنطرف تر از آغوشم

به دنبال آرامشی گم شده است


کجای دنیا بال برای پرواز می فروشند ؟


-----------------------------------------------

یادت نره دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

دار و ندارمو بگیر

مال خودت مال چشات

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://razemaryamm.blogfa.com

سلام.......ممنونم از اینکه به خونه ی کوچیکم اومدی....آره منم او ن عکس رو خیلی دوست دارم.........اینجا منو میدونی یاد چی میندازه؟
نوشته هاتو خوندم...........یاد یه حسی که عزیز ه و دست نیافتنی........................وانگار تا ابدالآباد میشه فقط با همین حس سرخوش و مست بود....................

امیدوارم به آرزوت برسی.................

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

گفتم که.........یه حس غیر قابل دسترس و عزیز..............انقدر عزیز و بزرگ که میشه فقط با همین حس زندگی خوبی داشت.............یه دنیای دیگه...اما میدونی اگه این حس تو دستات بود دیگه اینجوری نبود...........دیگه انفدر بزرگ و والا نبود.....................البته نظر شخصی منه

نسیم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

همیشه فاصله و دوری برام دیوونه کننده بوده مخصوصا اگه با بیخبری همراه باشه
و چقدر سخته رویاتو با کسی بسازی که اینقدر ازت دوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد