پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

خدا

می دونم هنوز میای و اینجا رو می خونی

پس اینو واسه تو می نویسم

تویی که منو عوض کردی

تا دنیا رو بهتر ببینم

اما الان تنها چیزی که میبینم تویی

خودت اینو خواستی

میدونم که یه روزی تو میشم

بزرگترین تویی که دیدی

عاشق زیاد داشتی و داری

لاف عاشقی هم زیاد شنیدی

اما من با کمک خودت به اینجا رسیدم

هنوزم میگم

همیشه بودم

و تا آخرش هستم

تا آخر آخر آخرش

حرفای من نه اما داره نه اگر

خدا با منه

 

نظرات 6 + ارسال نظر
MiSs چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

خدا
بی اما و اگر
بهترین خداست

خاستگاه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

آدم دلش می لرزه اینو می خونه



گاه گاه بنویس اینجا نه برای اینکه بودنت عادتم شده است نه کاه کاه بودنت شادیم است

نسیم دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

نمی دونم چی باید بگم
فقط ...
عشقت قشنگه

niloufar یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

kheyli daghonam

پرنده خارزار سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

بزرگترین تویی که دیدی. داستان شیفتگی و تبدیل. مرسی واقعا. مرسی از ته دلم.

Breeze شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

خدا با منه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد