پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

تقدیم به ناراحتی های یک فرشته...

آن شب دلم گرفت , از پوچی خیال
آن شب یکی شدم , با لحظه محال

دردی به نام تو , من را فرا گرفت
دردی به رنگ یاد , در لحظه ملال

در من ترانه ای بی انتها شدی
در من رمیده ای , مانند یک غزال

تنها زبان من , در پیش چشم تو
اشکی است بی صدا , از چشمه ای زلال

امید ماندنت , هر روز می رود
یک عمر گم شدم , در لحظه های حال

از شوق بی کسی , نالیده غصه ام
بر درد قصه ام , ای آشنا بنال

عاشق شدم ولی , تنهاتر از زمان
واین جرم بی کسی , در عشق من حلال

من در فراق تو , در سوی عشقمم
بی یاد از جنوب , شرمنده از شمال

اکنون که میروی , یک لحظه صبر کن
بگذار مهربان , من باشم و خیال



منت کشی

خدا استعداد منت کشی رو هم توی ما نذاشته


که لا اقل بتونیم دل کسی رو اگه می شکنیم


دوباره بدستش بیاریم


لویال تپل

همیشه فکر می کردی که خیلی می دونی

همیشه هم دوس داشتی که یه آدم بزرگ بشی


الان بزرگ شدی اما بازم خیلی نمی دونی

فقط دوس داری تظاهر کنی که آدم بدی هستی

با اینکه واقعا خوبی


راستی

آدما عاشق خوبی می شن نه بدی

توام بگرد دنبال خوبیای خودت

کم کم عاشق خودت می شی


پ.ن: دیشب ورزش نرفتی. شام خوردی و شکلات هم خوردی

تپلی بشی از خاطرخواهات کم میشناااااا

آروم...آروم

امروز صبحم با تو شروع شد

آرومه آروم


احساسم داره منفجر میشه

آرومه آروم


دارم بهت نزدیکتر میشم

آرومه آروم


و تو با من یکی میشی

آرومه آروم


شاید وقتی دیگر...

لویال به او

پرم از شعرایی که باید برات بگم

اما اینجا شاید جاش نیست


نگه داشتم وقتی دیدمت همه رو تو چشات نگاه کنم و بخونم

البته اگه اونجا چیزی یادم مونده باشه


وای چقدر کار دارم وقتی که دیدمت

کمکم می کنه یعنی ؟


یه گل میشه بهم بدی ؟


میخوام پرپرش کنم

دوسم داره ...دوسم نداره....


دوس دارم ببینم آخرشو


بازم ددپ