پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

اگه از حادثه سرشارم و از فاجعه لبریز

گاهی در عین دور بودن

حرف های بزگی می زنی

آنقدر بزرگ که از همینجا دیده میشود


هنوز حرف هایت بوی حرکت می دهد

کمر به شکستن کمر غرور من بسته ای

و غرورم چادر ماندن به کمرش بسته


می دانم مدتی است که نمی خوانی ام

نوشتن سخت تر شده است


------------------------------------------------------



اگه بودم شده نابود اگه سبزم شده پاییز
اگه از حادثه سرشارم و از فاجعه لبریز
اگه زخمی و خرابم اگه بی تابم و خسته
اگه باد بی ترحم زده ساقمو شکسته

من مثل یه برگم بی تو رفیق مرگم
من خزونم تو خود فصل بهارون
من مثل کویرم تو دست خاک اسیرم
چکه کن رو تن این تشنه ی بارون

اگه تلخم مثل گریه اگه تنهام، اگه تاریک
اگه از ترانه دورم اگه با مرثیه نزدیک
اگه ناباوره چشمام تو تماشای تو مونده
اگه اون نگاه اول من و پای تو نشونده

من مثل یه برگم بی تو رفیق مرگم
من خزونم تو خود فصل بهارون
من مثل کویرم تو دست خاک اسیرم
چکه کن رو تن این تشنه ی بارون

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری مطالبت هم جالبه
به وبلاگم سر بزن مطمئنم میتونی کمکم کنی این وبلاگ رو جهانی کنم . مطلب و یا نظرت رو بفرست به اسم و آدرس وبلاگ خودت تو وبلاگم استفاده میکنم.

شارژ 1690 تومانی ایرانسل دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.tejarate-interneti.blogfa.com

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
می خواین شارژ 2000 تومانی رو با قیمت 1690 تهیه کنید ؟
کلیه کارت های عضو شتاب پذیرفته می شن

MiSs دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

نوشتنت که سخت تر باشد بیشتر می نگاری
بیشتر خوانده می شوی
و بیشتر
و از فردا بیشتر
و زندگی سخت تر
و انتظارها طولانی تر خواهد بود

مریم دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://razemaryamm.blogfa.com

سلام................اول من آپم..دوم.........خودمم نمیدونم هستم یا نه...تا حالا گیج شدی...........اگه /اره که حالت منو درک میکنی.................از خاطرات متنفرم...دلم میخواد مغزم و فرمت کنم...............الان چک میکنم.............

ستاره سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://tanha1989.blogsky.com

یه جا شنیدم خیلی قشنگه مخصوصا
((من مثل یه برگم بی تو رفیق مرگم
من خزونم تو خود فصل بهارون
من مثل کویرم تو دست خاک اسیرم
چکه کن رو تن این تشنه ی بارون))
من خزوووووووووونم ):

مرسی که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد