پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

دوران عاشقی

تجربه


تجربه همون حس

همون صدا

و همون آرامش


شاید قسمت اینه که با دیدنت دلتنگ تر بشم

و با لمست مشتاق تر


شاید هم هنوز میخوای به من بگی باید بنویسم


آخرین باری که میخواستم بنویسم با این عنوان شروع شد


ساعت صفر

صدای ما را از آخر دنیا می شنوید


اما الان میگم


ساعت صفر

چون باز دیدمت و همه چیز از نو شروع شد


دوران عاشقی تمومی نداره

نظرات 2 + ارسال نظر
یار مهربان شما - نبی خواه دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

1.358024680211.12697312431سلام
شاید نیمه گمشده !!! شما
در سایت من باشد ؟
همینک منتظر شما هستم ؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ق.ظ

مشخصه همه رو گیر آوردی نه تو عاشقی و نه معشوقی وجود داره _ عشق های زمینی همشون هوسه؛ حتی مجنون هم اگه به لیلیش میرسید اون عشق آتیشی به پایان میرسید‏_‏ عشق اصلی فقط خداست_‏ عشق بین زن و شوهر هم فقط بعد از ازدواج به وجود میاد و هرچی که قبلشه سریع تموم میشه چون زود از هم خسته میشن چون با گناه شروع شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد