پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

بی سر و صدا

قسم به چشمانی که

هنوز به غمزشان خمار می شوم

قسم به چشمانی که

مستی هرگز نچشیده را به من آموختند

و قسم به چشمانی که

درس عاشقی را به خاطرشان از بر شدم

 

تو را هر روز و شب زندگی می کنم

مژگانت را غرق در بوسه می کنم

و

به روزی حسرت می خورم

که چشمانت را برای من باز کنی

 

پروانه من

دیگر به دور شمع اب شده ات نگرد

انقدر ذوب چشمانت شده

که توان بوسه زدن بر لبات را ندارد

 

نظرات 11 + ارسال نظر
MiSs چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

کاش حضورم آنقدر بی سر و صدا بود که هرگز به چنین روزی نمی‌رسیدم
دیدن عذاب کسی که دوستش میداشتی کمتر از آب شدن همان شمع نیست . . .

خاستگاه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

همیشه منتظر بودم که من قدیمها خودت بنویسی
قهرمان فراموش شده

ارزو پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

امروز اومدم اما اخرین باره که میام
ای کاش ادمها قبل فراموش کردن دوست داشتن رو یاد میگرفتند
اما امروز به هرکسی محبت کنی فقط با بی وفایی توی قلبت خنجر فرو میکنه و از چکه های خونی که میچکه مثل اینکه لذت میبره

گندم سبز یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام سلام

پس بی سر و صدا درگیر
باز آمدن

پیروز باشی

صفورا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

سلام بعد یه ماه اتفاقی سرزدم چه جالب که دوباره آپ کردی
خیلی قشنگه
از ذهن خودت نوشتی؟؟؟؟

نسیم پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

گاهی خوندن یه مطلب تو یه موقعیت چقدر آدم رو شاد میکنه و گاهی همون مطلب تو یه موقعیت دیگه چه غمی میذاره رو دل آدم....

نسیم سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

عیدت مبارک

MiSs جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سکوت اینجا وهم‌انگیز‌ترین آرامش دنیاست...

باز بنویس مـرد . . .

دهان پاره چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://moanas.blogsky.com

long time no see

آناهیتا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

درخت کوچک من به باد عاشق بود ...
به باد بی سامان...
کجاست خانه باد؟ کجاست خانه باد؟

khastgah یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

khahesh mikonam benevisid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد