پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

خودمو خیلی با این پروژه ها درگیر کردم

شاید واسه اینه که کم می نویسم

شایدم....



-------------------------------------

تن تو ظهر تابستونو به یادم میاره

رنگ چشمای تو بارونو به یادم میاره

وقتی نیستی زندگیم فرقی با زندون نداره

قهر تو تلخی زندونو به یادم میاره

                                                      من نیازم تورو هر روز دیدنه

                                                     از لبت دوست دارم شنیدنه...

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگ های منه

تو مث خواب گل سرخی لطیفی مث خواب

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه

                                               من نیازم تو رو هر روز دیدنه

                                               از لبت دوست دارم شنیدنه...

تو مث وسوسه ی شکار یک شاپرکی

تو مث شوق رها کردن یک بادبادکی

تو همیشه مث یک قصه پر از حادثه ای

تو مث شادی خواب کردن یک عروسکی

                                              من نیازم تو رو هر روز دیدن

                                             از لبت دوست دارم شنیدنه...

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.soutak.blogsky.com

سلام
خوبی عزیزم؟
من این ترانه رو خیلی دوست دارم
ممنون از مطلبای قشنگت
شرمنده که خیلی وقته نتونستم بیام نت و بهت سر بزنم
آخه خیلی کار داشتم اما بدون همیشه به یادت بودم
بهم سر بزن


مثل آینه رو به رومه
حس با تو بودنه من
دارم از دست تو میرم
عاشقی کن منو نشکن

فعلا

معصوم جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.escape1981.blogsky.com

چه صدای زیبایی

ممنون

نسیم شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

کاملا متوجه کنایت شدم
ممنون

کنایه ؟
به اون ؟
آخه اینجا تنها جایی هستش که همه چی رو رک می نویسم

مریم شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.soutak.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه پیشم اومدی
اینجا داره بارون میاد و با ترانه ای که توی پستت گذاشتی خیلی تناسب داره
مرسی از مهربونیت

لیز خوردن توی زندگی بهانه ایست تا دست اونیکه دوستش داری رو محکمتر بگیری
فعلا...

خاستگاه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

شروع کردی به سانسور
درونت؟؟؟

نسیم یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://maahaak.blogfa.com

وای که چقدر این آهنگو دوست دارم
عاشق این تکه اشم:
تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگ های منه

انتخابت حرف نداشت
فعلا...

شروین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ

چقر این آهنگ قشنگه!
راستی بعضی ها میگن تم ضد دینی داره!!! نمی دونم والله شاید داشته باشه :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد