پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

fairytale

فکر کنم این ترانه رو روزی صد بار گوش می دم

یه دوست خوب اینو بهم داد


توی شرکت مدام هندزفری توی گوشمه و یه ثانیه هم قطع نمیشه

اما آرومم

به خاطر تلاشی که دارم می کنم

حس می کنم عمدا این کارو کردی

به هر حال بهم کمک کرده

اما منو دریاب

قبل از اینکه دیر بشه


-------------------------------------- این همون ترانه است مال Alexander Rybak

Years ago, when i was younger,
I kinda liked a girl I knew.
She was mine and we were sweethearts;
That was then, but then it's true.

CHORUS :

I'm in love with a fairytale
Even though it hurts.
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed.

Every day we started fighting,
Every night we fell in love.
No one else could make me sadder,
But no one else could lift me high above.

I don't know what I was doing
When suddenly we fell apart.
Nowadays I cannot find her,
But when I do we'll get a brand new start.

CHORUS :

I'm in love with a fairytale
Even though it hurts.
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed.

She's a fairytale, Yeaaah !
Even though it hurts.
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed.

نظرات 4 + ارسال نظر
ساجد یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.fishing4fun.blogfa.com

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
اگر دوست داری با هم تبادل لینک کنیم.

عنوان لینک من: \" ماهیگیری برای تفریح\"
بعد بیا و نظر بده و بگو با چه عنوانی لینکت کنم.

قربانت
منتظرتم
فدات شم[نیشخند][قلب]

صفورا یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

استاد کاش ترجمشو هم میذاشتین

عجب دوست خوبی دارین شما.......

ترجمش هر جوری هم که باشه به پای متن اصلیش نمی رسه
ممنون که خوندی

نسیم دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام
حس می کنم نوشتنت عوض شده درست احساس کردم؟
خوشحالم...چون آرومی...

من هنوز واسه همون آدم می نویسم
ممنون

و و سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://asal-e-man.blogsky.com/

سلام
خوب آهنگ خوبیه که تو هم هی گوش میدی
آهنگ اول Eurovision با یه ویولن قشنگ، شعر قشنگ و اجرای قشنگ منم دوسش دارم مخصوصا اگه به یاد معشوقه گوش کنم.
اگه کم اپ می کنم واسه اینه که دوس دارم وقتی آپ کنم که یه چیزی از مغز می تراوه.
خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد