پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

لب شیرین تو ای کاش منو از شب رها می کرد

خیلی به این قضیه فلسفی نگاه نمی کنم

اما یه جایی یه زمانی توی این کهکشانا ستاره من و تو بهم گره خورده

وگرنه این همه کشش بعد از این همه ماجرا نبود


بالاخره هم یه جا به اون چیزی که هر دو می خوایم می رسیم

شاید کوتاه

شایدم نه


اما می رسیم

این دنیا واسه هر کس که تلاش کنه یه چیزایی داره

حتی اگه حقش نباشه


خواننده اینو اگه بهت بگم تعجب می کنی اما واقعا زیباست

-----------------------------------------------------------------


نه … من می میرم این دفعه دیگه طاقت نمی یارم

ازین گهواره ی شونه ت سرم رو بر نمی دارم

بزار تا قامتم خم شه بفهمم زندگی سخته

یه کم آروم بگیرم تا بگن این مرد خوش بخته

همه ش دیشب توی خوابم یه حسی مثل مردن بود

تموم قلب من می سوخت شبیه تیر خوردن بود

همین تصویر رفتن رو به چشم خواب می دیدم

خداحافظ  خداحافظ  همین رو خواب می دیدم

نه … من می میرم این دفعه به جون تو قسم خوردم

قسم به آخرین گریه   تو خواب دیشبم مردم

لب شیرین تو ای کاش منو از شب رها می کرد

کمی دلداریم می دادو اسمم رو صدا می کرد

ببین لبریز افسوسم واسه یک لحظه بیداری

برو   چشمامو می بندم    خداحافظ   تو حق داری

با غرورت منو دست کم گرفتی

عذر می خوام که این چند وقته به خاطر کار جدید و امتحانا نبودم

و همینطور بابت متن پر اشتباه قبلی


وقتی یکی نگاهش به جای دیگه باشه و تایپ کنه همین میشه دیگه




و....

کارشناسی ارشد هم تموم شد

از امروز صبح

گاهی دلم واسه درس تنگ میشه

واسه همه درسایی که برای دودر کردنشون همه کار کردم


این روزا حتی شبهاشم به تو فکر می کنم

چرا حس میکنم که توام به فکر منی ؟


ددپ


----------------------------------------


هوا بوی نم گرفته
دوباره دلم گرفته
صدای گریه ی بارون
تو خیابون دم گرفته
با نگاهت قلبمو ازم گرفتی اینم بمونه
با غرورت منو دست کم گرفتی اینم بمونه
گفتی که قلبتو پس میدم دیوونه اینم بمونه
گفتم این قلب توه پیشت بمونه اینم بمونه
خواستم عاشقت کنم گفتی محاله اینم بمونه
گفتی که تو هم دلت چه خوش خیاله اینم بمونه
من میگفتم شب عشق با این سیاهی نداره ترسی برام وقتی تو ماهی
تو میگفتی آره من ماهم ولی تو اومدی آسمونت رو اشتباهی
اینم بمونه اینم بمونه


آره.... اینم بمونه

تو وجود خسته ام برو

از این دنیا خوشم مساد
درست وقتی که داشتم ازش خسته می شدم
سه تا خبر خوش واسم اومد

ماشینم گرفتم
اسمم واسه اعتکاف درومد
یه کار جدید با حقیق خوب پیدا کردم

اما همون طور که از اون مساله نا ایم نشدم
از این مسایل هم امیدوار نشدم

مهم تویی
تویی که هر روز صبح بهت قول بودن می دم

ممنون که باهام خوبی


پ.ن.


تو رام نمیکنی...
آرام میکنی...



--------------------------------------

داشتم فراموشت میکردم اما باز دوباره دیدمت
تو غمها غوطه ور شدم چرا ؟

داشتم فراموشت میکردم اما تا صدات رسید به گوش من
شکستم بی صدا چرا ؟


داشتی میرفتی از خیال من , خزونی بود بهار من
دیدم تورو خزونم جون گرفت

این قلب سرد و ساکتم دوباره , با نگاه گرم و بی ریا و عاشقت
 زبون گرفت

چرا دوباره اومدی صدا رو , جون دادی گل بهارو
زخم دل دوباره تازه شد

شوق نگاه خستمو دوباره
دوختی آخر ستاره , حسرتم بی اندازه شد

یا راحتم کن و واسه همیشه , این دلو بکن ز ریشه
از خیال سرد من برو

یا باغبون شو و بهارو , باز نشون بده گلارو
تو وجود خسته ام برو

آخر قصه رسیده

این روزها هیچ چیز خوب نیست...


جز تو



پ.ن.


1. مگه بت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره


2. موقع رفتن بدرقت نکردم اما دوس داشتم می شد به استقبالت بیام


3. می خوام بهترین کارمو واسه پایان نامه بدم. حتی اگه نخوای


-------------------


به تو گفتم قبله رفتنت
اگه نباشی یک روز
می میرم از پامی افتم
به تو گفتم خودمو میکشم و پر میزنم توی آسمونا
بگو گفتم یا نگفتم

به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات
چشماتم تنهام گذاشتن
حالا من موندم و اشک و بغض و آه و عکس پاره تو و من
بگو گفتم یا نگفتم

مگه بهت نگفته بودم
بی تو روزگار من تیره و تاره
حالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب داره

دیگه جون نداره دستام آخر قصه رسیده
عطره تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده

برای اشکهای من همیشه آستین بودی

نمی دونم این چند روزه چطور گذشت

چه واسه تو چه واسه من

اما هر چی که بود

من همون پرستیدنی هستم

و تو همون ...


هنوز هیچی عوض نشده

دنیا همونه

و من و تو هم همون

طاقت اشکات طاقمو طاق کرده بود


خیلی وقته که ندیدمت

اما هز همه کسایی که ندیدم و توی کتابا فقط اسمشونو خوندم

از همه اسطوره هام

و همه فرشته هایی که میشناسم

تصویری که ازت ساختم زیبا تره



پ.ن

کاش یه پیتزا بودم که توی پیتزا فروشی به دست تو تکه تکه می شدم


ترانه امروز واسه مادر میذارم که روزش نزدیکه (پست ترانه روز زن آخه می خوام واسه تو بذارم )

-----------------------------------------


تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دمسازه
صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه

مثل یک طفل خواب آلود من محتاج آغوشم
از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم

برای سرنوشت من تو دلواپسترین بودی
برای اشکهای من همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غمخوارم ، تو ای محرمترین یارم
به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

نوازش کن منو مادر که فرزند تو غمگینه
کی میخواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه

گل من روزگار روزی تو رو از شاخه می چینه
در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه

که رسم روزگار اینه
گل من روزگار روزی تو رو از شاخه می چینه


در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه
که رسم روزگار اینه

برای سرنوشت من تو دلواپسترین بودی
برای اشکهای من همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غمخوارم ، تو ای محرمترین یارم
به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

نوازش کن منو مادر که فرزند تو غمگینه
کی میخواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دمسازه
صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه

مثل یک طفل خواب آلود من محتاج آغوشم
از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم