پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

برای اشکهای من همیشه آستین بودی

نمی دونم این چند روزه چطور گذشت

چه واسه تو چه واسه من

اما هر چی که بود

من همون پرستیدنی هستم

و تو همون ...


هنوز هیچی عوض نشده

دنیا همونه

و من و تو هم همون

طاقت اشکات طاقمو طاق کرده بود


خیلی وقته که ندیدمت

اما هز همه کسایی که ندیدم و توی کتابا فقط اسمشونو خوندم

از همه اسطوره هام

و همه فرشته هایی که میشناسم

تصویری که ازت ساختم زیبا تره



پ.ن

کاش یه پیتزا بودم که توی پیتزا فروشی به دست تو تکه تکه می شدم


ترانه امروز واسه مادر میذارم که روزش نزدیکه (پست ترانه روز زن آخه می خوام واسه تو بذارم )

-----------------------------------------


تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دمسازه
صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه

مثل یک طفل خواب آلود من محتاج آغوشم
از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم

برای سرنوشت من تو دلواپسترین بودی
برای اشکهای من همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غمخوارم ، تو ای محرمترین یارم
به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

نوازش کن منو مادر که فرزند تو غمگینه
کی میخواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه

گل من روزگار روزی تو رو از شاخه می چینه
در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه

که رسم روزگار اینه
گل من روزگار روزی تو رو از شاخه می چینه


در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه
که رسم روزگار اینه

برای سرنوشت من تو دلواپسترین بودی
برای اشکهای من همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غمخوارم ، تو ای محرمترین یارم
به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

نوازش کن منو مادر که فرزند تو غمگینه
کی میخواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دمسازه
صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه

مثل یک طفل خواب آلود من محتاج آغوشم
از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم


نظرات 7 + ارسال نظر
khastgah سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

نبینم کم طاقت بشی

ممنون
خوب خوبم

صفورا سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.lahzehayeshaeraneh.blogsky.com

آخی چه با احساس و رمانتیک

خوش به حال کسی که دوسش داری و اینو واسش نوشتی
کاش یه پیتزا بودم که توی پیتزا فروشی به دست تو تکه تکه می شدم
البته اگه اونی که اینو واسش نوشتی با احساس باشه هیچوقت این کارو نمیکنه
امیدوارم زودتر ببینیش.....

خوب شاید خودشم اگه اینو بخونه خوشش بیاد

قایق آبی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

سلام
دیگه سر نمیزنی
با این که نمیشناسمت اما نمیدونم چرا تو فکرت بودم؟!

ممنون
به چی من فکر می کردی ؟

نسیم پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://maahaak.blogfa.com

صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه

عاشق این ترانم
قشنگ بود خیلی
تبریک میگم به همه مادرای مهربون و صبور
مخصوصا مادر خودم و مادر تو
انشالله سالهای سال سایشون بالا سرمون باشه

ممنون
منم عاشق این ترانم

نینا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام

مرسی که بهم سر زده بودی و خیلی خیلی سپاسگذارم برای اینکه برای پسرم دعا کردی که بهتر بشه

شعر زیبایی انتخاب کردی

حالا چرا پیتزا باشی تکه تکه ات کنه

مثلا چرا گل نباشی که تو دستاش جا خوش کنی

ممنون
اما اون دیگه توی دستاش منو نمی خواد
همون ژیتزا باشم بهتره
لا اقل دیگه همه عمرمو باهاشم

کوروش آریا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ http://mashhadfrench.blogfa.com

سلام....ممنونم که به وبلاگم قدم رنجه کردی و خوشحالم که وبلاگ زیباتو می بینم...اگه مایل باشی لینک بدیم.
..bon courage

pariya سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.friendp.blogfa.com

سلام
بیا و برا داداشم دعا کن[گریه]

امیدوارم که خدا رحمتش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد