پرستیدنی

یادداشت های من

پرستیدنی

یادداشت های من

من از این دنیا چی میخوام دو تا صندلی چوبی

همیشه یه رویای داشتم

توی یه جای دنج


یه تخت دو نفره توی اتاق خواب

هر چند ساده

هر چند کوچیک


و توی حال هم یه تخت یه نفره که ازش به عنوان مبل. میز ناهارخوری. کاناپه . دراور و ... استفاده کنیم


یه آشپزخونه که دوتایی با هم توش جا نمیشیم

و دسشویی و حموم که همش با هم میشه 2.5 متر


جالبیش اینجاس که کولر رو که روشن می کنی بعد از پنج مین اونقدر سرد میشه که نمی تونی تحمل کنی دیگه


اما همه اینا وقتی توی رویای منه که توام اونجا باشی

اونجا بدون تو اونقدر دلگیره که اصلا نمی تونم پامو بذارم اونجا


و رویام با تو کامل میشه


این رویا واسه تو اشنا نیست ؟


----------------------------------------------------

من از این دنیا چی میخوام دو تا صندلی چوبی
که من و تو رو بشونن واسه گفتن خوبی


من از این دنیا چی میخوام یه وجب زمین خالی

همونقدر که یک اطاقک بشه خونه خیالی


من از این دنیا چی میخوام یه جعبه مداد رنگی

بکشم رو تنه دنیا رنگه خوبی و قشنگی


آدمهای دستو دلباز از توی قلک طاقچه
بردارن بذر محبت واسه بارداری باغچه


من از این دنیا چی میخوام دو تا صندلی چوبی

که من و تو رو بشونن واسه گفتن خوبی


من از این دنیا چی میخوام دو تا بال برای پرواز

برم تا روز تولد برسم به فصل آغاز


برم پیش بچه هایی که یه لقمه نون ندارن

که یک شب با یک دل سیر چشاشونو هم بذارن


بگم غصه ها سر اومد گریه بس که بهتر اومد


من از این دنیا چی میخوام دو تا صندلی چوبی

که منو تو رو بشونن واسه گفتن خوبی

نظرات 7 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.ali-canter.blogsky.com

سلام
برای همکاری یا لینک دادن وبلاگ ها به هم به وبلاگ ما رفته و در نظرات بنویسید.



با تشکر سام

نسیم پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

چه رویای قشنگی...

khastgah پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

آخه چه رویای خوبی

نسیم یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

فرق نمی کند که چشمه ی کوچکی باشی یا دریای بی کران
زلال که باشی آسمان در توست!

ho590 یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.pcrooz.ir

سلام واقعان پر مفهوم بودش مخصوصا قسمت:

من از این دنیا چی میخوام یه جعبه مداد رنگی

بکشم رو تنه دنیا رنگه خوبی و قشنگی


www.pcrooz.ir

آنا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

ببین بزار خیالت رو راحت کنم
نه ناراحت کنم و رویاتو بترکونم
من مثل تو دلخوش همین چرت و پرت ها بودم
ولی الان باید واسه یه خونه فسقلی ماهی 900 تومان اجاره بدم
بی خیال بابا

حامد سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام دوست عزیز کاش کپی رایت رعایت میکردی اسم شاعر و خواننده هم می نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد